استاندار گلستان گفت:قریب به ۵۰ درصد بیماران کرونایی استان را سالخوردگان تشکیل می‌دهند و جوانان برای سلامت پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها باید بیش از پیش مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، استاندار گلستان ️در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت:علی رغم افزایش تعداد بیماران استان طی یک هفته گذشته، گلستان جزو ۴ استان با وضعیت بهتر کشور است.
 
او ادامه داد: تالار‌های پذیرایی با ظرفیت ۵۰ درصد و نهایتاً در مدت زمان ۲ ساعت مجاز به ارائه خدمات هستند و در صورت تخطی با مدیران تالار برخورد خواهد شد.
 
استاندار گلستان گفت: برگزاری مراسم مولودی خوانی در ماه ربیع الاول با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بلامانع است.
 
حق شناس گفت: تمامی اصناف و صاحبان مشاغلی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند مجاز به ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک نیستند و درصورت مشاهده ارائه خدمات با صاحبان مشاغل و کارمندان دستگاه‌های اجرایی برخورد خواهد شد.
 
او گفت:شرایط امروز استان حاصل زحمات همه تلاشگران عرصه مقابله با کروناست و نباید اجازه دهیم عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی برخی افراد موجب وضع بحرانی در استان شود.
 
این مقام مسئول افزود: نزدیک به ۵۰ درصد بیماران کرونایی استان را سالخوردگان تشکیل می‌دهند و جوانان برای سلام پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها باید بیش از پیش مراقب داشته باشند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.