مدل جدید کنسول ریترو با رزولوشن 1080p معرفی شد

شرکت Analogue از کنسول جدید خود با قابلیت استفاده از سی دی رام و رزولوشن ۱۰۸۰، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Analogue، تولید کننده کنسول‌های ریترو طی سه سال اخیر چند کنسول FPGA محور فوق العاده ساخته است، و به نظر نمی­‌رسد که در حال کم کردن فعالیت خود باشد. این شرکت کنسول Analogue Duo را به بازار عرضه کرده است که با کنسول کلاسیک ، TurboDuo یا موتور Duo PC R در فرانسه و ژاپن رقابت می­‌کند. در کنسول اصلی می­‌توانید هر دو بازی های کارت Hu و سی دی رام را انجام دهید.

کنسول Analogue Duo در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد و همچنین اولین کنسول این شرکت است که حاوی دیسک خوان است. این محصول با تقریبا تمامی بازی‌های فرمت NEC شامل توربوگرافکس ۱۶، موتور PC، و کارت‌های Hu سوپر گرافکس به علاوه توربوگرافکس، موتور PC، و Super Arcade سی دی رام سازگار است.

کنسول ریترو

وجود خروجی 1080p در کنسول Analogue Duo 

کنسول Analogue Duo یک خروجی 1080p دارد و از هر دو کنترلر قدیمی و جدید پشتیبانی می­کند. اما، اینبار، Analogue کمی فراتر رفته است. برای اولین بار، این تولید کننده کنسول، بلوتوث و اتصال بیسیم ۲.۴ گیگاهرتزی را دقیقا درون کنسول تلفیق کرده است و به شما این امکان را می­دهد که هر کنترلر بیسیم ۸ bit را بدون هیچ قفل سخت افزاری متصل کنید. Turbo Duo نیز شامل دو پورت USB برای کنترلر‌ها و لوازم جانبی به انضمام پورت اصلی کنترلر توربوگرافکس ۱۶ می­‌شود؛ اگر می­‌خواهید از کنترلر‌های اصلی موتور PC استفاده کنید به یک آداپتور احتیاج خواهید داشت.

کنسول Duo همچنین گزینه‌های بسیار زیادی را فراهم کرده است، مانند خط پیمایش و گزینه‌های گرافیکی به علاوه تغییر موقعیت و امتداد افقی و عمودی. این محصول همچنین دارای یک پایه هدفون ۳.۵ میلی متری و دکمه تغییر صدا است.

Analogue Duo در دو رنگ USA مشکی و JP سفید در دسترس است و در سال ۲۰۲۱ به تعداد محدود و به قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر پیش سفارش مقدور نمی‌­باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار