سانترال، فناوری جدیدی است که به کمک آن می‌توانید خطوط خود را به خوبی مدیریت کنید.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از دستگاه سانترال در سازمان‌ها و ادارات بسیار افزایش یافته است. سانترال فناوری جدیدی است که به کمک آن می‌توانید خطوط خود را به خوبی مدیریت کنید. یکی از مشاغل خوب با بازار کار عالی در ایران، نصاب دستگاه‌های سانترال است که بسیار از ادارات و شرکت‌ها دنبال افراد ماهر در این حوزه هستند.

پکیج‌های آموزشی سانترال:

مجموعه پی بی ایکس شاپ اولین و تنها مجموعه‌ ارائه دهنده‌ پکیج‌های آموزشی جامع نصب و راه اندازی انواع مدل‌های سانترال است.

انواع سانترال:

به طور کلی سانترال‌ها را می‌توان به دو دسته‌ بر بستر مخابراتی و تحت شبکه دسته بندی کرد. سانترال‌های تحت شبکه جدیدترین و به روزترین‌های این حوزه هستند و به کمک آن می‌توانید مرکز تلفن ویپ را راه اندازی کنید.

هر کدام از این سانترال‌ها، دارای انواع و اقسام مدل‌های مختلف هستند که شیوه‌ کار و راه اندازی این سانترال‌ها با هم متفاوت هستند. مجموعه پی بی ایکس شاپ چند نوع پکیج آموزشی برای مدل‌های پرطرفدار سانترال پاناسونیک ارائه داده است.

انواع پکیج‌های آموزش سانترال و ویپ:

جهت ارائه‌ خدمات بهتر، پکیج‌های آموزشی هر مدل سانترال در دو دسته‌ مقدماتی و جامع ارائه شده است. پکیج مقدماتی برای آشنایی اولیه با هر مدل سانترال قابل استفاده است و پکیج جامع شامل تمامی اطلاعات پکیج مقدماتی همراه با آموزش صفر تا صد است.

ویژگی پکیج ها:

• آپدیت رایگان محصول: تمامی پکیج‌های جامع، آپدیت رایگان دارند؛ به این صورت که اگر قابلیت یا ویژگی به دستگاه سانترال اضافه شود؛ گروه ما در آپدیتی جدید آن ویژگی را آموزش می‌دهند.

• پشتیبانی رایگان: پکیج‌های جامع ما پشتیبانی رایگان دارند و هر روز هفته می‌توانید با پیام به اپراتور‌های ما سوالات خود را مطرح کنید و آن‌ها به سوالات شما در اسرع وقت پاسخ می‌دهند.

پکیج جامع آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴:

پکیج‌های آموزشی انواع سانترال و ویپ

دستگاه سانترال پاناسونیک ۸۲۴ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه سانترال در ایران است. پکیج جامع آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴ به بررسی روش‌های نصب و راه اندازی دستگاه سانترال می‌پردازد. این پکیج شامل بیش از ۹ ساعت آموزش کامل نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه سانترال ۸۲۴ است.

در این پکیج آموزشی به بررسی تمامی کد‌های برنامه ریزی با تلفن ۷۷۳۰ پرداخته شده که به کمک آن می‌توانید دستگاه خود را به خوبی برنامه‌ریزی کنید.

این دوره‌ آموزشی جامع به روزرسانی مادام العمر دارد و با یک بار خرید این پکیج می‌توانید آپدیت‌های این پکیج را به صورت رایگان در پنل کاربری خود دریافت کنید.

سر فصل‌های این پکیج آموزشی:

این دوره آموزشی شامل معرفی اولیه سانترال ۸۲۴، کارت‌های سانترال، ظرفیت اولیه و نهایی، پورت‌های داخلی و شهری، ارتباط خط شهری به مرکز تلفن، راه اندازی دو داخلی هایبرید و داخلی آنالوگ، نصب نرم افزار برنامه ریزی بر روی سیستم، نصب درایور سانترال، شروع برنامه ریزی از صفر تا صد با کامپیوتر، اجرای سناریو‌های کاملا عملی و بررسی کامل کد‌های سانترال هست.

دوره‌ آموزشی جامع ۸۲۴ به هیچ پیش نیاز قبلی نیاز ندارد چرا که تلاش گروه فنی pbxshop بر ارائه‌ بهتر پکیج‌های جامع از صفر تا صد روند کار است. پس از گذراندن این پکیج، می‌توانید صفر تا صد کار نصب و برنامه ریزی دستگاه سانترال را به تنهایی انجام دهید.

پکیج آموزشی سانترال NS۵۰۰:


پکیج‌های آموزشی انواع سانترال و ویپ

این پکیج شامل نصب و راه اندازی اولیه سانترال بر روی رک‌ها هست که ارتباط سانترال از طریق بستر شبکه یعنی پچ پنل، کابل شبکه با پست مخابراتی برقرار می‌شود. این پکیج شامل بیش از ۲۸۰ دقیقه ویدیو آموزشی است. برنامه ریزی این دستگاه در محیط وب صورت می‌گیرد که با این پکیج برنامه ریزی کاملا تصویری و عملی با بخش‌های مهم و کاربردی سانترال ns۵۰۰ آشنا می‌شوید.

محتوای پکیج مقدماتی آموزش سانترال NS۵۰۰:

• معرفی اولیه کارت‌های دستگاه در محیط وب
• تعریف داخلی‌ها و بررسی برخی از قابلیت‌های مهم مانند فوروارد و ….
• تعریف اپراتور در مرکز تلفن
• بررسی کانفیگ خطوط شهری
• فعالسازی کالر آیدی بر روی خطوط شهری
• زمانبندی در سانترال و کاربرد آن
• نامبرینگ پلن در مرکز تلفن و کاربرد آن
• بررسی گروه‌ها
• کلاس بندی در سانترال NS۵۰۰ و بررسی قابلیت‌های مهم و کاربردی
• دسترسی به خطوط شهری با شورت کد، اولویت دسترسی به لاین‌ها
• اعمال محدودیت بر روی داخلی‌ها از لحاظ شماره گیری و مدت زمان مکالمه
• تعریف دیزا یا تلفن گویا با تنظیمات کامل
• تعیین مسیر تماس‌های ورودی در سانترال NS۵۰۰

پیش نیاز دوره مقدماتی:

دوره مقدماتی آموزش سانترال ns۵۰۰ به صورت علمی و برای بازار کار طراحی شده است. با این پکیج آموزشی می‌توانید از نصب تا برنامه ریزی سانترال را به تنهایی انجام دهید. همچنین اگر در هر یک از مراحل نصب و برنامه ریزی به مشکل برخورد کنید؛ می‌توانید با بخش پشتیبانی هماهنگی کرده تا همکاران در اسرع وقت پاسخگوی مشکل شما باشند.

روش خرید محصول:
برای خرید هر کدام از پکیج‌های آموزشی مجموعه پی بی ایکس شاپ می‌توانید از دو طریق اقدام کنید.

روش‌های خرید محصول:

۱. در روش اول نیاز هست تا عضو سایت شوید سپس به قسمت فروشگاه مراجعه کرده و پس از پرداخت وجه فیلم‌های آموزشی را در پنل خود می‌توانید دریافت کنید. همچنین اگر آپدیتی برای محصول ساخته شود به طور خودکار برای شما نیز ارسال می‌شود.

۲. در این روش خرید محصول به صورت dvd است. ارسال محصول در قالب یک عدد DVD و به درخواست شما ارسال خواهد شد؛ توجه داشته باشید که برای دریافت آپدیت‌های جدید باید از طریق پنل کاربری در سایت اقدام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار