به دلیل حمایت از عادی‌سازی صورت گرفت؛

دعوت داعش از حامیانش برای هدف قرار دادن عربستان

گروه تروریستی داعش از طرفدارانش خواسته تا به غربی‌ها در عربستان حمله کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه تروریستی داعش از حامیانش خواسته تا اتباع خارجی مستقر در عربستان هدف قرار داده و به زیر ساخت‌های این کشور حمله کنند.

«ابوحمزه مهاجر» سخنگوی داعش، در پیامی صوتی اعلام کرد: «واجب است عربستان را به دلیل حمایتش از عادی‌سازی روابط میان کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی هدف قرار داد.»

همچنین او در این پیام افزود: «عربستان با گشودن حریم هوایی خود برای پرواز‌های رژیم صهیونیستی به مقصد کشور‌های همسایه راه را برای عادی‌سازی هموار و از آن حمایت کرد.»

امارات متحده عربی و بحرین توافق نامه‌های جنجالی برای عادی سازی روابط با اسرائیل را در کاخ سفید در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در میان خشم فلسطین و جهان اسلام امضا کردند.

از زمان امضای معاهدات رژیم صهیونیستی با مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴، با واسطه گری آمریکا، امارات و بحرین سومین و چهارمین کشور‌های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

غرب و عربستان که روزی داعش را برای برهم زدن ثبات منطقه ایجاد کردند، اکنون در این اندیشه‌اند که چگونه باید با آن مقابله کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار