استاندار سیستان و بلوچستان:

امنیت امروز جامعه مرهون تلاش نیروی انتظامی است

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: بی‌تردید امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون فداکاری‌ و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام احمدعلی موهبتی که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی آمده است: به فرمورده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛ به عنوان یک نهاد جامعه محور و متکی بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی برخاسته از میان مردم است که نقش برجسته و ممتازی را در تامین نظم و انضباط اجتماعی ایفا می‌کند.

با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح، فضایی امن و آرام و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای گلگون کفن ناجا، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض کرده و از اقدامات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرمانده‌هان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می‌کنم و موفقیت، سربلندی و اقتدار روز افزون این عزیزان را در سایه فرمایشات مدبرانه «فرماندهی معظم کل قوا» و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار