برگزاری نمایشگاهی از نقاشی اعضای برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : به‌مناسبت آغاز هفته وحدت نمایشگاهی از نقاشی اعضای برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی کانون در فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهناز فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : همزمان با حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز هفته وحدت، نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برپا می‌شود.

او گفت : طی جلسه‌ای که با مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و وررزشی شهرداری کرمانشاه داشته‌ایم، قرار است که برنامه‌های مشترک و مختلفی را در زمینه‌های فرهنگی و هنری و در زمان شیوع بیماری کرونا برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی برگزار کنیم.

فتاحی افزود: یکی از برنامه‌هایی که با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود، نمایشگاه نقاشی آثار منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در جشنواره‌های بین‌المللی است.

فتاحی افتتاح این نمایشگاه را روز چهارشنبه، ۳۰ مهرماه اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه با عنوان «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم» به مدت یک هفته در محل سی‌متری دوم، پارک درخشان، فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

او گفت: نزدیک به ۳۰ اثر منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار