مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: رونمایی از طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه تولد دوبارۀ این شرکت است و  با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به یاری خداوند فولاد مبارکه تا سال ۱۴۰۴ به‌عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.


او بیان کرد: امروز نیازمند آنیم که در این راه سخت و پرپیچ‌وخم، با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها و... فولاد مبارکه‌ای را در کلاس هوشمند ارائه دهیم. به همین منظور قصد داریم با طی کردن این مسیر در ابتدا نوآورترین شرکت در عرصۀ فولاد و سپس به‌عنوان الگویی برای سایر صنایع مطرح شویم.

مدیرعامل فولاد مبارکه  با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها اظهار داشت: از جوانان فعال در شرکت‌های استارت‌آپی، دانشمندان و متخصصان در شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علمی و فناوری کشور تقاضا می‌کنیم در این راه سخت که افقی روشن پیشِ روی صنعت کشور قرار می‌دهد مارا یاری رسانند.

عظیمیان با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه توانایی تأمین تجهیزات و منابع مالی لازم برای اجرای این پروژۀ بزرگ را دارد، بیان کرد: در واقع فولاد مبارکه منابع ارزی و ریالی طرح را تأمین خواهد کرد تا در زمان مناسب این طرح به اجرا برسد.

مدیرعامل فولاد مبارکه ورود به اجرای چنین طرحی را جسورانه خواند و ضمن قدردانی از حضور و زحمات همۀ بنیاد‌ها و شرکت‌های حاضر در طرح گفت: طبق این برنامه، اگر بتوانیم در ابتدای سال ۱۴۰۴ این طرح را به بهره‌برداری برسانیم، با بخش عمده‌ای از مجموع ۴۰۰ شرکت استارت‌آپ و دانش‌بنیان که در این وبینار حضور دارند قرارداد خواهیم بست و این موفقیت را با ایشان جشن خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.