لحظه خروج شیء ناشناس از یک کوه آتشفشان!

یوفوشناس مشهور با انتشار یک ویدئو مدعی خروج شیء پرنده ناشناس از یک کوه آتشفشان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


اما به تازگی خروج یک شی از داخل دهانه یک کوه آتشفشانی در سیسیل ایتالیا خبرساز شده است. ویدئویی که منتشر شده است خروج یک شیء از داخل کوه آتشفشانی فعال «استرومبولی» را به تصویر می‌کشد. «اسکات سی وارینگ»، یوفوشناس برجسته با انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی خود مدعی وجود پایگاه فرازمینی‌ها در این کوه آتفشانی شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «این بشقاب پرنده بر روی این کوه کمی نامشخص است. بشقاب پرنده‌ها پرنده نیستند، چون پرنده‌ها بسیار نزدیکتر پرواز می‌کنند. این هواپیما و هلی کوپتر هم نیست، زیرا پرواز آن‌ها در نزدیک یک آتشفشان فعال می‌تواند مخاطره آمیز باشد.»

اسکات تخمین زد که طول این شیء پرنده ۳۰ تا ۴۰ متر باشد. او افزود: «به نظرم این با همان پرونده پایگاه زیرزمینی فرازمینی‌ها در روکاپیا مرتبط است که بنا به باور محلی‌ها بیگانگان از یک شهر در زیر قلعه می‌آمدند و گهگاه با آن‌ها گپ می‌زدند. آن‌ها می‌گفتند که پایگاه فرازمینی‌ها در زیر زمین تا کف اقیانوس گسترش یافته است. من نیز معتقدم ورودی آتشفشان استرومبولی به پایگاه فرازمینی‌ها در کف اقیانوس متصل است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
مگس بود روی لنز دوربین