مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: با هرگونه تخلف در حمل‌ونقل، توزیع و پخش گاز مایع با جدیت برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر شهری استانداری گفت: با هرگونه تخلف در حمل‌ونقل، توزیع و پخش گاز مایع با جدیت برخورد می‌شود و هیچ‌گونه کوتاهی، قصور و یا تخلف از سوی شرکت‌های پیمانکار در این زمینه قابل قبول نیست.

صالحی به نزدیک شدن به فصل سرما اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از کل سهمیه استان فقط ۳۸ درصد از گاز مایع جذب شده است دستگاه‌های متولی از جمله شرکت نفت و شرکت‌های توزیع باید تلاش مضاعف برای جذب کامل سهمیه داشته باشند.

مدیرکل دفتر شهری بر نظارت دقیق بر توزیع گاز مایع توسط دستگاه‌های ذیربط تأکید کرد و افزود: برای جلوگیری از تخلفات در توزیع گاز مایع، شرکت توزیع در مرحله ارسال گاز به مناطق استان میزان، تعداد و مقدار آن را به فرمانداری‌ها، بخشداری‌های مربوطه و سازمان صمت استان اعلام کند و پس از توزیع نیز میزان آن توسط دستگاه‌های نظارتی به استانداری گزارش داده شود.

صالحی خاطرنشان کرد: شرکت نفت موظف به تأمین و ذخیره‌سازی نفت سفید برای مناطق مختلف استان است که باید قبل از فرارسیدن فصل بارندگی اقدام فوری و لازم از سوی شرکت نفت انجام شود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های ذیربط برای رفع مشکل کمبود گاز و نفت سفید در مناطق فاقد گاز شهری و صعب‌العبور شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.