حجت الاسلام آقاجانپور:

تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یک رویداد ماندگار و تاریخی برای کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد ماندگار و تاریخی در کشور دانست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سالروز تأسیس این سازمان را تبریک گفت.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ربیع‌الاول، تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد ماندگار و تاریخی در کشور دانست که با تدبیر داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، از جانب معظم‌له با تأکید بر تابعیت ولایت فقیه در ۲۴ مهر‌ماه ۱۳۵۸ بنیان نهاده شد.

وی تصریح کرد: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی و کارکنان خدوم آن اقدامات شایسته‌ای در سالیان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند و در حقیقت از همان آغاز کار، بانی تحولات عمیق و بنیادی در ارتش بوده‌اند.

بر پایه این گزارش، در این دیدار، تعدادی از معاونان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، حجت الاسلام آقاجانپور را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار