رسول پناه در جمع خبرنگاران:

پرونده طلب برانکو تا آخر هفته بسته می‌شود/ اجازه جدایی به بشار رسن را نخواهیم داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: منابع طلب برانکو ایجاد شده که تا آخر هفته پرونده این بدهی بسته خواهد شد.

پرونده طلب برانکو در روز‌های اخیر بسته می‌شود/ اجازه جدایی به بشار رسن را نخواهیم دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌هاست و بنده دغدغه و مشکلات باشگاه را بیان کردم امیدوارم راهکاری ایجاد شود تامشکلات ما حل شود.

وی تاکید کرد:‌ مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است به خصوص در بخش مالی که امیدوارم به راهکار مناسبی برسیم.

رسول‌پناه ادامه داد: معتقدم که باید بودجه‌ای برای این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص داده شود امیدواریم مشکلات پرسپولیس حل شود. ما پیشنهادات خود را ارائه کردیم و امیدواریم مجلس به راهکار مناسبی در این خصوص برسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که ظاهرا از مطالبات برانکو ۱۳۰-۱۴۰ دلار باقی مانده که این هفته این مبالغ پرداخت خواهد شد گفت: میزان طلب برانکو و دستیارانش دو میلیون دلار بوده است. اکنون حدود ۱۶۰-۱۷۰ هزار یورو باقی مانده که با پرداخت این مبلغ، پرونده برانکو و دستیارانش بسته می‌شود. منابع آن هم ایجاد شده که تا آخر هفته پرونده برانکو بسته خواهد شد.

رسولی پناه در مورد بحث خصوصی سازی پرسپولیس گفت: در بحث خصوصی سازی اقدامات خوبی انجام شده است صورت‌های مالی ما هم یکی دو هفته مشخص و به مجمع ارسال می‌شود تا مجمع برگزار شود؛ تثبیت املاک هم شده است و منتظریم که مجمع برگزار شود.

رسول‌پناه ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و هزینه‌های زیادی هم دارد. کارگزار باشگاه هم به تعهدات خود عمل کرده بنابراین معتقدیم اگر کمکی از سوی مجلس صورت گیرد هم بتوانیم بدهی‌ها را تسویه کنیم هم در آینده پرسپولیس به مشکل برنخواهد خورد. مشکلات پرسپولیس با درآمد‌های آتی‌اش حل خواهد شد، اما در حال حاضر یک مسئله فورس و فوری داریم که اگر کمک شود پرسپولیس دیگر به مشکل نخواهد خورد.

وی در مورد بحث بشار رسن و قراردادی که این بازیکن با باشگاه داشته است، گفت: به هیچ عنوان اجازه جدایی به بشار رسن را نخواهیم داد، زیرا ما به هیچ عنوان ما به دنبال درآمدزایی از این بازیکن نیستیم. ما وارد فینال شده‌ایم ما نظرمان را به آقای بشار رسن اعلام کرده‌ایم و اجازه جدایی به او نمی‌دهیم. تمرکز ما و توافقاتی با این بازیکن رسیده‌ایم و به امید خدا بشار رسن در تیم ما می‌ماند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد صدور رضایت‌نامه برای محمد انصاری و اینکه جدایی او به شکل غیرمحترمانه بوده گفت:‌اصلا چنین چیزی نیست و ربیع‌خواه و انصاری بازیکنان بزرگ و افتخار‌آمیزی هستند و ما یادمان نرفته وقتی انصاری پایش به مشکل خورد پیشنهاد خارجی را رد کرد، اما او اکنون در لیست خروج سرمربی ما قرار دارد و ما به وظیفه‌مان عمل کردیم. احترام او و ربیع‌خواه بر ما واجب است. ان شاءالله در چند روز آینده در مراسمی از آن‌ها تقدیر و قدردانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار