مددی: نادری دوست دارد به استقلال بیاید/ محدودیت‌های بانکی اجازه نمی‌دهد طلب شفر را یکجا پرداخت کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: با محمد نادری مذاکراتی داشته ایم و او دوست دارد پیراهن استقلال را در فصل جدید لیگ برتر بر تن کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی (سرپرست باشگاه استقلال) پس از جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نگاه نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه ۲ باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در تهران واقع شده‌اند نمایندگان باید آستین همت بالا زده و به این باشگاه ها کمک کنند. ۲ کار و اقدام مهم می تواند مجلس انجام دهد، یکی بحث ارائه طرح ۲ فوریتی برای کمک به این ۲ باشگاه و الزام نهاد‌های خدماتی مانند شهرداری برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شان و اختصاص درصدی از درآمدهاشان با هدف شور و نشاط اجتماعی است. موضوع دیگری که درخواست کردم حق پخش تلویزیونی بود که در این سال‌ها مورد درخواست همه باشگاه‌های ایران بود و خواهشم این است که یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود. اگر این اتفاق بیفتد دیگر ما چالشی به عنوان محدودیت‌های مالی برای این باشگاه‌ها به خصوص استقلال نخواهیم داشت. چون درآمد‌هایی که حق پخش ایجاد می‌کند فکر می‌کنم تمام مشکلات مالی باشگاه‌های پر هوادار را پوشش خواهد داد.


بیشتر بخوانید


مددی درباره طلب وینفرد شفر بیان کرد:  محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه اجازه نمی‌دهد که یک جا مطالبات شفر را به او پرداخت کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا منابع مالی را تامین و بقیه بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت میلیچ گفت: میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم. قرار است یک نامه به ما بدهد و ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی کنیم.

او  در خصوص اینکه شیخ دیاباته چه زمانی به ایران می‌آید، عنوان کرد: این بازیکن پرداختی صورت گرفته و تست کرونا هم داده و جوابش است. باید مجوز خروج از فرانسه را بگیرد و ما هم ویزایش را نهایی کرده‌ایم و فکر می‌کنم فردا یا پس فردا در ایران باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال با محمد نادری مذاکره کرده است یا خیر، گفت: با او مذاکراتی داشتیم، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم. او دوست دارد به استقلال بیاید و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۱۷:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بله وقتی به یک بازیکن که حاضر با 2 3 میلیارد در تیم ما بازیکنه پیشنهاده 10 یلیاردی میدید از اگرم هوایی بشه حق داره . گرچه میدونم نادری دل با پرسپولیسه و تو برای اینکه بعدها چند روزی این باریکن رو وارد حاشیه کنی داری این حرفو میزنی . در نهایت در خروج برای ههر بازیکنی بازه پرسپولیس اسقلال نیست اینکه نادریه گنده تر ازونم رفتن و گریه نکردیم اینکه حالا بمونه هم جاش تو ترکیبه ثابت نیست !!!