توسعه شبکه دیتا در مراکز تلفن مدرس اهواز و امام رضا (ع) بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند کافو‌های نوری، شبکه دیتا مراکز تلفن مدرس اهواز و امام رضا (ع) بهبهان توسعه و ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات، ارتقای کیفیت و سهولت دسترسی به سرویس‌های دیتا در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه ارتقای کیفیت مستلزم توسعه زیرساخت‌های مخابراتی است، افزود: در رابطه با شعار ارتباطی فراگیر به منظور جلب رضایت مشترکان، شبکه دیتا در مراکز تلفن مدرس اهواز و امام رضا (ع) بهبهان توسعه یافت.

فلاح زاده بیان داشت: با تلاش کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه خوزستان عملیات توسعه شبکه دیتا در مراکز تلفن مدرس اهواز و امام رضا (ع) بهبهان با انجام عملیات فنی و کابل کشی و با افزایش دادن پهنای باند تجهیزات کافو‌های نوری این مراکز از یک لینک ۱۰۰ مگابیت به ۳ لینک انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: با توسعه دیتا و افزایش ۲۰۰ درصدی پهنای باند تجهیزات کافو‌های نوری در مراکز تلفن مدرس اهواز و امام رضا بهبهان، امکان ارائه خدمات بر بستر اینترنت پرسرعت باند پهن به مشتریان و متقاضیان اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب و با سرعت‌های بالاتر از جمله vdsl و ftth فراهم شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.