نیروی انتظامی نماد اقتدار و حافظ امنیت اجتماعی و جامعه است

مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و حافظ امنیت اجتماعی و جامعه است و تعلیم و تربیت در جامعه امن و ایمن به وجود خواهد آمد.

درویشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و حافظ امنیت اجتماعی و جامعه است و تعلیم و تربیت در جامعه امن و ایمن بوجود خواهد آمد و ما این امنیت را مدیون از جان گذشتگی پرسنل نیروی انتظامی می‌دانیم.

او بیان داشت: با همراه پرسنل  آموزش و پرورش با حضور در دفتر سرهنگ پاپی، فرمانده نیروی انتظامی از زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

درویشی افزود: اتاق گفت و گو اولیا و مربیان مدرسه شاهد حضرت رقیه (س) و دبیرستان‌های غیر دولتی فراز دانش و کوثرالسادات با حضور مدیر آموزش و پرورش و مسئولان حراست، گزینش و انجمن اولیا و مربیان، با هدف هویت بخشی به جایگاه خانواده و تکریم والدین افتتاح شد.

پاپی ضمن تشکر از حضور مدیر آموزش و پرورش نیز بیان داشت: نیروی انتظامی همچون گذشته به همکاری‌های همه جانبه با آموزش و پرورش شهرستان ادامه خواهد داد تا دانش آموزان و معلمان در محیطی امن به یادگیری و تعلیم علم و دانش بپردازند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.