معاون نظام وظیفه استان مرکزی:

کنکوری‌ها نگران اعزام به سربازی نباشند

سرهنگ خیری گفت: کنکوری‌ها برای اعزام به خدمت مقدس سربازی تا آذرماه فرصت دارند.

سرهنگ خیری معاون حوزه نظام وظیفه فرمانده انتظامی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص اعزام کسانی که نتایج کنکورشان اعلام نشده گفت: این افراد تا آذرماه فرصت دارند که پس از اعلام نتایج و در صورت قبول نشدن خود منصرف شوند.

سرهنگ خیری افزود: مشمولینی که برگه اعزام گرفته اند می‌توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و درخواست تمدید بدهند تا اینکه آذرماه اعزام شوند.

او در خصوص مدارک تحویلی و مبلغ پول دریافتی از خانواده‌ها هم گفت: مدارک برای احراز هویت بومی و غیر بومی بودن و مبالغ هم یکسان است و در صورت مشاهده تخلف می‌توانند خانواده‌ها به سامانه ۱۹۷ و یا حوزه نظام وظیفه اطلاع دهند.

معاون حوزه نظام وظیفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص مدت زمان خدمت سربازی هم گفت: طبق دستورالعمل حوزه نظام وظیفه کشور مدت زمان خدمت سربازان در مناطق عادی از آذر ماه ۲۴ ماه ودر مناطق غیر درگیر و محروم و بد آب و هوا ۲۱ ماه و در مناطق امنیتی و درگیری ۱۷ ماه است.

او ادامه داد: این مدت برای کارکنان وظیفه غیر بومی در مناطق عادی ۲۱ ماه در مناطق غیر درگیر ۱۸ ماه و در مناطق عملیاتی ۱۷ ماه در نظر گرفته شده است.

سرهنگ خیری یادآور شد مشمولانی که بالای یک سال غیبت دفترچه دارند در صورت معرفی خودشان در محل موردنظر خود خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.