چراغعلی گفت:۱۳ شرکت تولیدی با رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی مجوز تولید گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در چهارمین جلسه ماده ۱۱ قانون هوای پاک اظهار کرد: نگاه کلی جلسه امروز ما روند تولید و اشتغال در سال جهش تولید در استان تهران بود.

او با اشاره به ارائه مجوز ۱۳ شرکت تولیدی در استان تهران بیان کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که پیش‌بینی شده؛ ۱۳ بندی که در جلسه امروز مطرح شد؛ اکثر قریب به اتفاق با رعایت ضوابط و مقررات و نگاه جدی با توجه به تاکید استاندار به جهت تولید مجوز گرفتند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: با این مصوبات اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال شهرستان مختلف استان تهران رقم خواهد خورد.

چراغعلی عنوان کرد: در حوزه اشتغال غالبا افزایش تولید و ظرفیت بود و بعضا مواردی مشکل مکان یابی داشتند، اما این کمیسیون این اختیار را دارد تا پس از بررسی‌های کارشناسی و تایید سازمان محیط زیست کمی انعطاف در مقررات ایجاد کند.

او در ادامه افزود: به طور مثال شرکت تولیدی هزار متر باید فاصله از بافت مسکونی داشته باشد، اما با ۶۰۰ متر موافقت شد.

سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید است، امروز ۱۳ شرکت تولیدی که از نظر محیط زیست برای صدور مجوز مشکل داشتند مورد بررسی قرار گرفتند و با بررسی ها مجوز تولید برای آن ها صادر شد.

او در ادامه بیان کرد: شرط این جلسه این است که این شرکت های تولیدی آلودگی نداشته باشند، سپس کلیات موارد آن برای راه اندازی خط تولید این شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.