کعبی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم/ در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مطمئن باشید در فصل جدید حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و قطعا سهمیه مس رفسنجان در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

عقیل کعبی، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خدا را شکر در این مدت چند اردوی خوب در رفسنجان، کیش، کردان و تهران داشتیم و ۲، ۳ بازی دوستانه هم انجام دادیم. خوشبختانه به شرایط بازی کردن نزدیک می‌شویم و تیم هماهنگ‌تر شده است.

کعبی در پاسخ به این سوال که تغییرات عمده در مس رفسنجان کار این تیم برای هماهنگ شدن را سخت‌تر نمی‌کند گفت: مس رفسنجان پس از صعود به لیگ برتر ۱۰، ۱۵ بازیکن جدید جذب کرد و مسلما کمی زمان می‌برد تا به هماهنگی ایده آل برسیم. خدا را شکر در تمرینات به شناخت خوبی از یکدیگر رسیده ایم و به تدریج به هماهنگی لازم می‌رسیم.

او درباره بازی دوستانه مس رفسنجان با صنعت نفت آبادان که تیم سابقش محسوب می‌شد گفت: ۲ سال در آبادان بودم و از نظر فوتبالی خیلی پیشرفت کردم. دلیل پیوستنم به مس رفسنجان، کمک به این تیم و حفظ روندی بود که در ۲ فصل اخیر داشتم. دیدن دوستان قدیمی برای من لذت بخش بود، زیرا یکی، ۲ ماهی می‌شد که بازیکنان صنعت نفت را ندیده بودم. دلم برای هم تیمی‌های قبلی، به ویژه طالب ریکانی که از دوستان صمیمی ام است، تنگ شده بود. برای صنعت نفت آبادان در فصل جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید: 


مدافع مس رفسنجان درباره نخستین بازی تیمش در لیگ برتر برابر استقلال گفت: قطعا مقابل استقلال کار سختی داریم، اما مطمئن باشید که حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای امتیاز گرفتن می‌جنگیم. ان شاالله شروع نتیجه گرفتن ما در لیگ برتر، بازی با استقلال خواهد شد. مطمئن باشید مس رفسنجان در فصل پیش رو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قطعا سهمیه مس در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار