فرهادی زاد: زنان، محور اصلی خانواده‌ها هستند

معاون توسعه اموربانوان وزارت ورزش در حاشیه پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت زنان ورزشکار درباره نقش زنان در جامعه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهین فرهادی زاد معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سومین پویش ملی ارتقای نشاط وسلامت بانوان در ورزش اظهار داشت: ما با شرایطی مواجه هستیم که باید حضور کمتری در فضای بیرون جامعه و باشگاه‌ها ورزشی داشته باشیم، اما نباید این مسئله به بی تحرکی و یا کم تحرکی زنان و مردان به ویژه بانوان که محور اصلی خانواده هستند منجر شود. به همین دلیل این همایش را در فضای باز و با رعایت تمامی موارد بهداشتی برگزار کردیم.

فرهادی زاد در ارتباط با برنامه وزارت ورزش در ارتباط با ورزش بانوان خانه دار در این شرایط کرونایی جامعه عنوان کرد: ما برای بانوان پویش‌های مختلفی را برنامه ریزی کردیم به عنوان مثال در همین هفته پویش من ورزش می‌کنم، پس سلامت هستم را در فضای مجازی برگزار می کنیم، که از طریق همین برنامه‌ها فعالیت بانوان خانه دار و بانوانی که در محیط کار هستند را پیگیر هستیم، علاوه بر آن دوره‌های آموزشی متعددی را از طریق فضای مجازی در خصوص سلامتی و پیشگیری برگزار خواهیم کرد.

او درباره پیگیری‌های وزارت ورزش در ارتباط با ورود بانوان به رشته‌های مختلف ورزشی و دریافت تاییدیه برای پوشش بانوان در این رشته‌ها عنوان کرد: پوشش تمام رشته‌هایی که زمینه حضور آن‌ها در مسابقات بین المللی به وجود می آید قبلا در شورای لباس با ملاحظات فرهنگی ما مصوب شده است.

فرهادی زاد درباره مراسم تجلیل از نایب رئیسان فدراسیون‌ها و معیار انتخاب وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: تجلیل امروز ما از خانواده‌های مدافع حرم و شهدای سلامت است، پزشکان و پرستارانی که در حال حاضر برای حفاظت جان مردم در بیمارستان‌ها حضور دارند و همین طور نایب رئیسان برتر فدراسیون‌ها که سعی می‌کنیم شرایط درستی را برای کار و فعالیت آن‌ها فراهم کنیم.

او در ارتباط با احتمال مدال آوری بانوان در رقابت‌های المپیک گفت: امیدوارم شرایط کرونا به ما این اجازه را بدهد که بتوانیم سهمیه‌های باقی مانده را در رشته‌های مختلف به دست آوریم و به امید خدا ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار