توجه به اقشار آسیب پذیر هدف مشترک بهزیستی و بنیاد نیکوکاران راه آسمان

مدیرکل بهزیستی اتسان سمنان گفت: موسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در دیدار با مدیرعامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان گفت: موسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و چه بسا با همراهی و همکاری ایشان بعضی از اهداف عالیه سازمان به منزلگه مقصود نخواهد رسید.

ایزدپور تصریح کرد: همواره انسان موجودی زیستی ، روانی ، اجتماعی و معنوی است و مهمترین بخش از ابعاد انسان بعد روانی آن برشمرده می شود که طبق مطالعات انجام شده مقدمه و زمینه بیشتر مشکلات و خلل در ابعاد دیگر انسانی بعد روانی است . یکی از نقات قوت و موفقیت بنیاد نیکوکاران راه آسمان توجه به کلید ابعاد انسانی در فرایند درمان و پیشگیری  قبل از درمان است .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ادامه با اشاره به اجرای پویش پازل همدلی ابراز داشت: پازل همدلی در فراخوان عمومی بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که بیش از ۱۰۰ هزار نفر می باشند برگزار شده است.

ایزدپور ابراز داشت: این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که بمنظور تهیه صد هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی است ، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت مردم ایران تکمیل می شود.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: بهزیستی ، خدمت رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار