تکاپو‌ی رونالدو برای تقابل با مسی

در صورتی که فردا (چهارشنبه) نتیجه تست دوم کرونا‌ی کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس منفی شود، او می‌تواند تیمش را در بازی مقابل بارسلونا همراهی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مثبت شدن تست کرونا‌ی کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس، او نتوانست تیمش را در رقابت های سری آ همراهی کند. او دیدار امشب (سه شنبه) مقابل دینامو کیف و بازی مقابل هلاس ورونا در تاریخ ۴ آبان را از دست خواهد داد.

یک نشریه انگلیسی ادعا کرده هنوز رونالدو دیدار حساس مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست نداده و در صورتی که فردا (چهارشنبه) نتیجه تست او منفی شود می‌تواند بیانکونری‌ها را در این بازی همراهی کند.

طبق قانون یوفا بازیکنی که به کرونا مبتلا شده در صورتی که از نتیجه تست منفی او یک هفته گذشته باشد، می‌تواند در بازی‌های تیمش حضور پیدا کند. بازی بارسلونا و یوونتوس در تاریخ ۷ آبان برگزار می‌شود.

با مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال منتظر تقابل لیونل مسی ستاره بارسلونا با رونالدو بودند که احتمال دارد به دلیل ابتلا‌ی رونالدو به ویروس کرونا، این رویا به تعویق بیفتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار