مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

مدیریت بازار و حذف واسطه‌ها اولویت فولاد خوزستان است

محمدی گفت: مدیریت بازار و حذف واسطه‌ها اولویت فولاد خوزستان است و آرامش بازار در معامله محصولات نوردی را به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مدیریت بازار و حذف واسطه‌ها را اولویت این شرکت عنوان کرد و گفت: یکپارچه سازی قیمت گذاری در تولید معادن، شمش و محصولات نوردی آرامش بازار را به دنبال دارد.

او افزود: هدف اصلی ما تامین نیاز تولیدکنندگان داخلی است و با توجه به سیاست‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال مدیریت بازار، حذف دلالان و واسطه‌ها هستیم تا محصول نهایی با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد.

محمدی اظهار داشت: ما با تولید محصولات فولادی به عنوان یکی از کالا‌های استراتژیک، به دنبال ایفای نقش محوری و تعیین کننده در توسعه صنعتی و اقتصادی ایران اسلامی هستیم و تلاش می‌کنیم با خلق ارزش افزوده اقتصادی، و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی، به دنبال بهبود زندگی کارکنان بوده و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه‌ای می‌دانیم که باید به آن‌ها عمل کنیم و خدمت رسان خوبی برای جامعه باشیم.

شرکت فولاد خوزستان با هدف تحقق اهداف جمهوری اسلامی در رسیدن به خودکفایی و رهایی از وابستگی اقتصادی با استفاده از ماشین‌های ریخته گری، فولاد مذاب را به تختال و شمش تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.