هفته اولیا و مربیان فرصتی برای استحکام ارتباط خانه و مدرسه

مدیر آموزش و پرورش امیدیه گفت: هفته اولیا و مربیان بهترین فرصت برای نزدیک شدن دو رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت یعنی خانه و مدرسه است.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: بهترین فرصت برای نزدیک شدن دو رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت یعنی خانه و مدرسه هفته پیوند اولیا و مربیان است.

او افزود: در سایه پیوند اولیا و مربیان، باید به جذب مشارکت اولیا و خانواده بپردازیم و از توانایی‌های آن‌ها در زمینه‌های آموزشی، تربیتی و پرورشی بهره‌مند شویم.

کرایی اظهار داشت: این روز‌ها با شرایط پیش‌آمده نقش اولیا در تعلیم و تربیت و آموزش فرزندان بیشتر از همیشه آشکار است، چراکه اولیا خود نقش معلم را برای فرزندانشان در خانه ایفا می‌کنند، ضمن اینکه فرزندانمان آینده سازان این مرز و بودم هستند و قرار است ایران اسلامی به دست آنان بیفتد، به همین دلیل باید همه تلاش خود را برای پیشرفت و تربیت صحیح آن‌ها به کار گیریم و با اموزش‌های درست و مفید، دانش آموزان را از هجمه‌های دشمن دور کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه تصریح کرد: پیوند اولیا و مربیان و ارتباط بیش از پیش خانه و مدرسه سبب تقویت نظام آموزشی، پیشرفت تحصیلی و ارتقای رتبه تحصیلی آموزشی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.