دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی از بهترین مراکز درمان ریشه دندان در کشور است

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بخش تخصصی درمان ریشه دندان این دانشکده با برخورداری از مدرنترین میکروسکوپ‌های موجود در دنیا در تشخیص و درمان ریشه دندان یکی از بهترین مراکز کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ریسباف رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بخش تخصصی درمان ریشه دندان این دانشکده با برخورداری از مدرنترین میکروسکوپ‌های موجود در دنیا در تشخیص و درمان ریشه دندان یکی از بهترین مراکز کشور است.

دکتر سیروس ریسباف  اظهارداشت: در این بخش مجموعه کاملی از تجهیزات تشخیصی و درمانی فراهم شده به طوریکه استفاده از این تجهیزات منحصر به فرد، نیاز بیماران به مراجعه به بخش خصوصی را کمتر کرده است.

او افزود: با توجه به اینکه درمان تخصصی ریشه دندان یک درمان زمان بر بوده تعداد محدودی بیمار به صورت روزانه پذیرش می‌شوند و بیماران پس از ویزیت با توجه به نوع درمان مورد نیاز در لیست نوبت دهی در یکی از بخش‌های عمومی و تخصصی اندودنتیکس قرار می‌گیرند.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ماهانه بیش از یکهزار بیمار در این بخش ویزیت و درمان می‌شوند.

او با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی خدماتی گران قیمت است تصریح کرد: تغییرات نرخ ارز هزینه هنگفتی را جهت تامین اقلام مصرفی دندانپزشکی بر بخش دولتی تحمیل کرده که اگر چه بر اساس مصوبات این هزینه بر عهده بیمار بوده، اما هنوز به تعرفه‌های دانشکده افزوده نشده است.

ریسباف ادامه داد: حتی با اضافه شدن هزینه این اقلام باز هم دریافت خدمات در بخش دولتی بسیار به صرفه‌تر از بخش خصوصی خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است گفت: مردم جهت سالم ماندن دندان‌ها معاینات دوره‌ای را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار