نقش اصحاب رسانه در هفته ناجا اجتناب ناپذیر است

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: نقش مشارکت مردم و اصحاب رسانه در تحقق شعار هفته ناجا را برجسته و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: نقش مشارکت مردم و اصحاب رسانه در تحقق شعار هفته ناجا را برجسته و اجتناب ناپذیر است و این هفته فرصت مناسبی برای تحکیم بیش از بیش ارتباط پلیس با مردم است.

او بیان داشت: بنابراین از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش خدمات رسانی به شهروندان استفاده می‌کنیم و بر این باوریم برقراری امنیت به معنای واقعی با توجه به تعداد کارکنان پلیس در مقایسه با جمعیت کشور تنها با مشارکت مردم و برآورد نیاز‌های امنیتی از زبان خود آنان محقق می‌شود.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: مشارکت مردمی سرمایه ارزشمند اجتماعی برای پلیس بوده و ما در اجرای برنامه‌های هفته ناجا تلاش مضاعف خواهیم کرد تا این سرمایه اجتماعی را افزایش داده و بیش از گذشته مشارکت مردم را در تامین امنیت ارتقا دهیم.

فرمانده انتظامی رامهرمز ادامه داد: مهمترین رویکرد برنامه‌های هفته ناجا توسعه‌های آموزش همگانی پیشگیری اجتماعی از جریان و افزایش اعتماد عمومی به پلیس از طریق فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی است.

این مقام مسئول گفت: ارتقا سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از جریان و آسیب‌های اجتماعی وظیفه سنگینی است که بر عهده رسانه‌ها و اصحاب قلم بوده و خبرنگاران می‌توانند با اطلاع رسانی شفاف، هدف و سریع و بازتاب مثبت اقدامات پلیس زمینه مشارکت مردم در تامین امنیت را ایجاد کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار