کالسکه ای که با ربات حرکت می کند

ویدئویی که طراح و یک شخصیت تلویزیونی آمریکایی را در حال حمل یک کالسکه با ربات نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر افراد ریکشا یا کالسکه‌های معمولی را دیده اند؛ وسیله نقلیه کوچکی که معمولا در خیابان‌های کشور‌های جنوب شرق آسیا مانند هند استفاده می‌شود. اما نظیر این کالسکه  را هرگز ندیده اید؛ ریکشایی که با یک ربات کار می‌کند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک ریکشا را در حالی که با کمک ربات حرکت می‌کند نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


در این فیلم «آدام سویج»، شخصیت تلویزیونی آمریکایی و طراح جلوه‌های ویژه یک سگ ربات را برای کشیدن کالسمه مسافرتی سه چرخ آزمایش می‌کند. با اینکه تاریخ تهیه این ویدئو به ماه فوریه برمی گردد، اما انتشار دوباره آن مورد توجه کاربران تویئتر قرار گرفته است. این ویدئو در تاریخ ۱۹ اکتبر توسط «سوپریا ساهو»، یک فعال شبکه‌های اجتماعی هندوستانی در توئیتر منتشر شد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که آدم سویج از یک کالسکه بالا می‌رود و لحظاتی از سگ ربات خود می‌خواهد که شروع به حرکت کند. نام این این ربات «اسپات» است که توسط شرکت آمریکایی مهندسی و طراحی رباتیک بوستون داینامیک ساخته شده است. بنا به گزارش The Verge این ربات در ماه فوریه به آقای آدام سویج کرایه داده شد. او از این ربات در حمل ریکشایی که خودش در خانه طراحی و ساخته بود استفاده کرد. در ادامه می‌توانید این ویدئوی جالب را تماشا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.