اقداماتی که ارزشی هستند با گذشت زمان طولانی ماندگار می‌مانند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : کار‌ها و اقداماتی که ارزشی و مهم هستند، حتی با گذشت زمان طولانی هم ماندگار می‌مانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توجهاتی که مقام معظم رهبری همواره نسبت به جوانان دارند، به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت : باتوجه به جایگاه و اهمیتی که جوانان در نظام انقلاب اسلامی ایران دارند، باید تلاش کنیم ارزش‌ها را بین آن‌ها توسعه دهیم.

او گفت : از آنجایی که دشمنان همواره برای به انحراف کشیدن جوانان درتلاش هستند، برای همین یکی از راه‌های دور کردن آن‌ها از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی، سوق دادنشان به سمت ورزش است. براین اساس باید از همه ظرفیت‌ها برای ترویج ورزش و ارزش‌ها بین جوانان بهره برداری کرده و بین آن‌ها شور و نشاط ایجاد کنیم.

او با تاکید بر اینکه مسئولین باید سعی کنند کار‌هایی که انجام می‌دهند جنبه ارزشی داشته باشد، افزود: کار‌هایی که ارزشی هستند، ماندگار می‌مانند.

آیت الله علما افزود: هرکس در هر موقعیت و منصبی که قرار دارد، باید برای انجام کار‌های با اهمیت و با ارزش اهتمام داشته و خدمتگزاری صادق برای مردم باشد.

او با ابراز رضایت از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان، ادامه داد: قطعا چنین اقداماتی جنبه ارزشی دارد و خدمت به مردم و جوانان این استان است.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ورزش و جوانان استان ارائه داد و گفت: طی دوسالی که سکان هدایت ورزش و جوانان استان را بدست گرفته‌ایم، کار‌های بزرگی کرده‌ایم و می‌توانیم بگوییم که امروز سربلند هستیم.

او افزود: در این مدت پروژه‌های زیرساختی مهمی را هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان شروع کردیم که برخی از آن‌ها به بهره برداری رسیده‌اند و برخی دیگر نیز درحال تکمیل شدن هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: یکی از نقاط قوت مهم برنامه‌هایی که اجرا کردیم، توجه به مناطق محروم استان و کار در روستا‌های دور افتاده بود تا ورزش و شادی و نشاط را به این مناطق هم برسانیم.

او گفت: هرچند در مسیر کار‌های بزرگی که کرده‌ایم و یا درحال اجرا داریم، سنگ اندازی‌ها و حاشیه سازی‌هایی هم شده، اما ایستاده‌ایم تا ورزش کرمانشاه را پیش ببریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.