کلنگ‌زنی پروژه طرح اقدام ملی مسکن در کنگاور

سرپرست فرمانداری کنگاور گفت : شرایط برای کلنگ‌زنی پروژه طرح اقدام ملی مسکن در کنگاور، به عنوان اولین شهر استان برای احداث واحد‌های موسوم به «گروه ساخت» فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد الماسی سرپرست فرمانداری کنگاور گفت : با برگزاری جلسات مختلف در فرمانداری، قطعات مربوط به واحد‌های احداثی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کنگاور قرعه کشی شد.

او گفت : در مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، ۱۲۷ متقاضی کنگاوری نسبت به واریز ۴۰۰ میلیون ریال بعد از ثبت نام اقدام کردند.

او افزود: با توجه به اختصاص ۳۲ قطعه و تراکم سه طبقه، ۹۶ متقاضی در مراحل اولیه با قرعه‌کشی مشخص و قطعات بین متقاضیان تقسیم‌بندی شده بود.

الماسی با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ متقاضی باقیمانده نسبت به وضعیت موجود گله‌مند بوده و درخواست رسیدگی داشتند، افزود: پس از جلسات متعدد با اداره کل بنیاد مسکن، با افزایش تراکم قطعات به چهار طبقه و افزایش ۳۰ واحد، مشکل متقاضیان برطرف شد.

سرپرست فرمانداری کنگاور با اشاره به اینکه در حال حاضر همه متقاضیانی که مبلغ اولیه را واریز کرده‌اند تعیین تکلیف شده‌اند، گفت: زیرساخت‌های اولیه برای شروع عملیات ساخت واحد‌ها در زمینی که به همین منظور اختصاص یافته، فراهم شده است.

الماسی با بیان اینکه شرایط برای کلنگ‌زنی پروژه به عنوان اولین شهر استان برای احداث واحد‌های موسوم به «گروه ساخت» فراهم شده است، گفت: قطعات در نظر گرفته شده به طور متوسط ۱۸۰ متر مساحت دارند که بنا به ضوابط و دستورالعمل‌های شهرداری و نظام مهندسی و توسط متقاضیان ساخته می‌شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار