تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرای دو پروژه در روستای نیر سنندج

استاندار کردستان از تخصیص دو میلیارد تومان برای اجرای برق رسانی به مزارع و ساماندهی رودخانه روستای نیر در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با مردم روستای نیر ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) هدف از بازدید بخش سیروان را مشاهده مشکلات و تصمیم گیری در خصوص مشکلات عنوان کرد و گفت: من فرزند کردستان هستم و از نگاه من هیچ تفاوتی میان شهر‌ها و مناطق استان کردستان وجود ندارد.

او عمده مشکل مردم در روستا‌های محراب، نیر و تگیسر را جاده عنوان کرد و گفت: امسال تا ورودی روستای محراب آسفالت و مابقی نیز در سال آینده اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: از منابع استانی دو میلیارد تومان را برای برق رسانی به مزارع که محل درآمد مردم است و همچنین ساماندهی کامل رودخانه داخل این روستا اختصاص خواهیم داد.

مرادنیا با بیان اینکه شرایط اعتباری کشور در حال حاضر و بواسطه تحریم دشمنان مناسب نیست، افزود: با وجود همه تنگنا‌ها تلاش خواهیم کرد تا اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های زیرساختی را فراهم کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: اکثرا مدیران و تصمیم گیران کردستان فرزند استان هستند و با دلسوزی هرچه تمام‌تر برای توسعه کردستان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.