عرضه مرغ منجمد تنظیم بازار در مهاباد آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از توزیع ۷ تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با هدف تعادل بخشی به قیمت مرغ روزانه ۷ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار در این شهرستان توزیع می‌شود.

او افزود: اگر چه در سردخانه‌ها و انبار‌های این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد، اما در این مرحله توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و در صورت استقبال مردم در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.

جهین اظهار داشت: مرغ منجمد توزیعی در سطح شهرستان دارای کیفیت مناسبی بوده و از خانوار‌ها درخواست می‌شود که به منظور کاهش هزینه‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا مرغ منجمد را در سبد خوراکی وارد کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد بیان کرد: مدیران فروشگاه‌های توزیع کننده بهتر است  با نصب بنر در مکان مناسب و اطلاع رسانی، تلاش کنند که مرغ توزیعی در اختیار خانوار‌های مصرف کننده نیازمند قرار گیرد.

او اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه‌های اداره کل پشتیبانی امور دام ۱۴ هزار تومان و توزیع توسط عاملین با قیمت ۱۵ هزار تومان است که در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.