کوبیدن مشت به صورت مهماندار هواپیما!

یک مسافر زن با ایجاد درگیری در داخل هواپیما اقدام به کوبیدن مشت به صورت مهماندار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن مسافری که پس از درخواست مهماندار هواپیما از او برای پوشیدن ماسک اقدام به کوبیدن مشت به صورتش کرده بود از هواپیما اخراج شد. پس از آنکه مهماندار هواپیمای شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز از این مسافر خواست تا ماسک بزند با مهماندار درگیر و در کابین مسافران یک مشت به صورتش کوبید.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که خبرنگاری با نام «سوزان کیانپور» روز دوشنبه در توئیتر خود منتشر کرد چگونگی شکل گیری این درگیری فیزیکی را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو مهماندار در حالی که مقابل این مسافر در راهروی کابین مسافران ایستاده و مشغول صحبت است دیده می‌شود. لحظاتی بعد و پس از آنکه مهماندار از او می‌خواهد تا برای رعایت آیین نامه‌های بهداشتی این شرکت هواپیمایی و جلوگیری از شیوع کرونا در داخل هواپیما از ماسک استفاده کند این زن ناگهان یک مشت به صورتش می‌کوبد. این حادثه در مقابل چشمان وحشت زده سایر مسافران رخ داد. در این ویدئو صدای یکی از مسافران شنیده می‌شود که می‌گوید: «او با مشت به صورتش کوبید، آه خدای من.»

یکی از مسافران مرد وارد عمل شد و از مهماندار خواست تا کابین مسافران را ترک نماید. در ادامه پلیس فرودگاه در هواپیما حاضر و اقدام به خارج نمودن مسافر خاطی از داخل هواپیما کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
همین کارها رو میکنن که باعث میشه پلیس آمریکا به سیاهپوستها حساسیت و سختگیری بیشتری نشون بده!
Iran (Islamic Republic of)
عامر
۲۱:۵۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
واقعا پلیس امریکا میدونه طرف سیاه پوستا تیر شلیک میکنه وحشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
یعنی در همه جای دنیا آدمهای بی ادب بی فرهنگ حضور دارن. متاسفانه!!!