تولید دوربینی که لنز آن با آب پر می‌شود

تولید دوربینی ۳۵ میلیمتری که می‌توان لنز آن را با آب پر کرد و از این ترفند برای تهیه عکس‌هایی با حال و هوای عکس‌های قدیمی استفاده کرد خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین دوربین پانورامای ۳۵ میلی متری لوموگرافی یک حقه در آستین دارد. شما می‌توانید مایع را به لنز دوربین HydroChrome Sutton’s Panoramic Belair Camera بریزید تا جلوه‌های رنگی را به عکس‌های پانوراما اضافه کنید. شرکت لومو گفته که به سادگی با افزودن مایع شفاف به لنز می‌توان عکس‌هایی جذاب گرفت.

اضافه کردن حال و هوای بارانی، قدیمی کردن عکس‌ها و تار کردن بخشی از عکس، از امکانات این مدل دوربین است. مایعات رنگی مختلفی که می‌توان برای زیباتر کردن عکس‌ها مورد استفاده قرار داد مختلف هستند. می‌توان از چای یا قهوه نیز استفاده کرد، اما الکل، چسب، محلول‌های روغنی و مواد خورنده احتمالاً به لنز آسیب می‌رسانند.

تولید دوربینی که لنز آن با آب پر می‌شود

این اولین دوربین شرکت لومو با لنز‌های مایع نیست. Lomo این ایده را در دوربین مقوایی شماره 1 LomoMod که سال گذشته ارائه شد، معرفی کرد. آن دوربین به جای ۳۵ میلی متر از فیلم ۱۲۰ استفاده می‌کند.

این دوربین دارای یک لنز با فوکوس ثابت با دیافراگم f / 11 داخلی است، اگرچه می‌توانید صفحه‌های دیافراگم f / 16، f / 22، f / 32 و f / 168 را تعویض کنید. این دوربین با قیمت ۷۹ دلار عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.