یک استقلالی، جایگزین کریم باقری در تیم ملی فوتبال ایران

قرار است خسرو حیدری به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ایران جایگزین کریم باقری شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از منتفی شدن حضور کریم باقری در تیم فوتبال ایران به دلیل مسائل مالی و مختلف، اسکوچیچ در نظر دارد یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی اضافه کند.

گزینه اصلی مرد کروات خسرو حیدری است که پیش از این سابقه بازی در تیم‌های استقلال و سپاهان را داشته و اگر مشکلی پیش نیاید مربی تیم ملی خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی حضور داردو بازی‌های سختی در پیش خواهد داشت و در حالی که وحید هاشمیان به عنوان دستیار ایرانی در کنار اسکوچیچ حضور دارد، قرار است خسرو حیدری نیز به این جمع اضافه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسام
۰۱:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
خسروحیدری چون که یکم رفته کلاس و یکم کاپیتان استقلال بوده و الانم تو نساجیه پس دیگه خیلی خوبه،بنظر من باید برای تیم ملی اگه میخوان دوتا ایرانی بیارن یکی استقلالی و یکی پرسپولیسی،الان پرسپولیسی وحید هاشمیانه و استقلالی باید مهدی پاشازاده باشه چون الان از همه مربی های استقلالی بهتره و تجربه خوبی هم داره
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسام
۰۰:۲۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
اگه قرار باشه خسرو حیدری بشه دستیار واقعا خنده دار و طنزه،چرا که قرار بود مهدی پاشازاده بشه دستیار یا کمک مربی فدراسیون سریع اجازه این کار رو نداد،بعد الان میخوان خسروحیدری بشه چون که یکم رفته کلاس و یکم کاپیتان استقلال بوده و الانم که نساجیه پس میتونه دیگه دستیار بشه،اگه اینطوریه که مهدی پاشازاده تجربش و مربیگریش خیلی خیلی بهتر از خوسرو حیدریه،ولی اگه مهدی پاشازاده نشد پس برن پیش گزینه های خوب مثل:علی کریمی،فرهاد مجیدی،پیروزقربانی و... ولی با اینکه پرسپولیسیم ولی مهدی پاشازاده از همشون بهتره چون نه حاشیه داره و نه بهانه گیر
آخرین اخبار