زندانی شدن مامور حراست شرکت نفت آبادان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اقدامات قضایی و قانونی برای ضاربان یک دختر در آبادان که مورد ضرب و شتم قرار گرفته انجام شده و مامور حراست هم با صدور قرار قانونی در بازداشتگاه به سر می برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: در چند ساعت گذشته یک کلیپ در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد یک دختری در آبادان با صورت خونین مورد تعرض از سوی یک مامور حراست قرار گرفته است که به محض اطلاع،موضوع برای بررسی دقیق تر در دستور کار ماموران قضایی قرار گرفت.

مرادی افزود: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می رود، این خانم که مواد آتش زا، و مقداری اسید نیز همراه خود داشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است، ادامه داد: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

مردای تصریح کرد: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح می باشد که در این خصوص تحقیقات در حال انجام می باشد. مامور حراست که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است،بازداشت و روانه زندان شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

توضیحات فرماندار آبادان در خصوص خبر درگیری زن جوان

زین العابدین موسوی فرماندار آبادان گفت: موضوع پرونده قضایی نزاع در منطقه بریم آبادان یک اختلاف خانوادگی بوده و هیچ مسئله‌ی امنیتی را به دنبال نداشته است.

موسوی افزود: عده‌ای معلوم الحال به دنبال سود بردن از این ماجرا به نفع خود هستند.

فرماندار آبادان اظهار کرد: اقدامات لازم در این باره به محض اطلاع از آن انجام گرفته و احکام قضایی برای افراد درگیر در این ماجرا صادر شده است.

انتهای پیام / ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.