امنیت و اقتدار کشورمان در سایه تلاش و رشادت‌های نیروی انتظامی رقم خورده است

فرماندار اردبیل گفت: امنیت و اقتدار کشورمان در سایه تلاش و رشادت‌های نیروی انتظامی رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در دیدار با فرمانده وکارکنان نیروی انتظامی شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یادوخاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی گفت: امنیت و اقتدار کشورمان در اقصی نقاط کشور و مرز‌ها در سایه رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی رقم خورده است و ما قدردان این سبزپوشان دلاور هستیم.

او افزود: نیروی انتظامی بطور شبانه روزی در تمام عرصه‌ها پیشگام است و مردم به خاطر نیروی حضور با اقتدار و با صلابت آن همیشه احساس امنیت می‌کنند که این امر سرمایه بزرگی برای کشور است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: نیروی انتظامی در برهه‌های مختلف و صیانت از نظم عمومی موضوع اقتدار خود را نشان داده و ثابت کرده است که همیشه همراه مردم بوده و در برقراری امنیت و آرامش جامعه نقش تاثیرگذار دارد.

امامی یگانه اقدامات و موفقیت‌های نیروی انتظامی شهرستان اردبیل را در شاخص‌های مختلف قابل تقدیر و قدردانی دانست و گفت: شهرستان اردبیل یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است.

در پایان این دیدار از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اهدا لوح سپاس تجلیل شد و یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.