آغاز زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در مهاباد

سرپرست شهرداری مهاباد از آغاز زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در این شهرستان خبر داد.

کریم محمدنژاد سرپرست شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: پراکندگی سگ‌های بلاصاحب از مهمترین معضلات کنونی شهر است و همین امر باعث شد سایت ویژه نگهداری سگ‌های بلاصاحب توسط شهرداری با جدیت و سرعت بیشتری دنبال شود تا با مشارکت و همکاری نهاد‌های ذیربط، شهروندان، سمن‌ها و انجمن حمایت از حیوانات، شاهد کاهش تردد و جمعیت سگ‌ها در نقاط مختلف شهر باشیم.

محمد نژاد افزود: مدتی است که شهروندان با این مشکل جدی در ارتباط هستند و شهرداری نیز با توجه به اهمیت موضوع اتمام پروژه سایت پیربله را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داد که خوشبختانه سایت مذکور با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ما را برآن داشت تا در کنار اتمام سایت عملیات زنده گیری را نیز همزمان شروع کنیم.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ضمن در نظر گرفتن همه جوانب بهداشتی، عملیات زنده گیری سگ‌ها از ۳۰ مهر ماه توسط همکاران واحد خدمات شهری آغاز شد و سگ‌های جمع آوری شده به سایت پیربله در همان ساعت منتقل شدند.

محمد نژاد خاطر نشان کرد: چند اکیپ از همکاران خدمات شهری، بصورت سیار در طول شبانه روز نسبت به زنده گیری سگها، اقدام خواهند کرد که امیدواریم در این زمینه بتوانیم معضل موجود را کنترل و مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.