مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم در قشم با تعیین نفرات برتر در پنج بخش پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فیضی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم در چهار کلاس آقایان و یک کلاس بانوان به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در محل فرودگاه قدیم قشم برگزار شد.

او افزود:مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم آقایان در کلاس‌های ۱۳۰۰، ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰، ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ و آزاد انجام شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم گفت: در کلاس ۱۳۰۰، احسان رستگار، سهیل محمدی نژاد و علیرضا ارم و در کلاس ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰، کامیار فیضی، ابراهیم اعتمادی و سجاد رجبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

فیضی افزود: در کلاس ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰، شایان محمدصالحی، احسان رستگار و هادی عبدلی و در کلاس آزاد نیز احسان رستگار، هادی عبدلی و آرش باقری به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

او با بیان اینکه در کلاس بانوان نیز نعیمه خدری، عسل اخلاقی و فرنوش امیری زاد توانستند مقام‌های برتر این کلاس را کسب کنند، گفت: این مسابقات از سطح کیفیت بالایی برخوردار بود و قهرمانان کشوری نیز در این مسابقات حضور داشتند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، مسابقات اتومبیل رانی را در فواصل نزدیک‌تر و در بخش‌های متنوع تری برگزار خواهیم کرد.

منبع خبر: ایسنا
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.