واکنش عطوان به خیانت سودان به آرمان فلسطین: قطعا انقلاب باز می‌گردد

سردبیر روزنامه رای الیوم در مطلبی عادی‌سازی روابط میان خارطوم و تل‌آویو را سرقت انقلاب سودان توصیف کرد و از احتمال وقوع انقلابی دیگر در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم، در حساب کاربری خود در توئیتر به توافق ننگین اخیر عادی‌سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

او در توئیت خود نوشت: البرهان (رئیس شورای حاکمیتی سودان) و حمیدتی ( نائب رئیس شورای نظامی سودان) ارتش سودان را به بهانه خارج شدن از لیست تروریسم، وارد جنگ یمن کردند و خون مردمان این کشور را بر زمین ریختند و اکنون پس از گذشت ۵ سال عادی‌سازی روابطشان را با تل‌آویو اعلام کردند و باز به همین بهانه انقلاب سودان را دزدیدند. این، اوج خیانت به ملت‌های عرب، مردم سودان و میراث ملی این کشور است. قطعا انقلاب باز می‌گردد.

دیشب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، رسما توافق عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و سودان را اعلام کرد. پیش از این هم امارات و بحرین با خیانت به آرمان فلسطین، روابط خود با رژیم صهیونیستی را علنی‌سازی کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۱۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
جناب عبدالباری عطوان عزیز: عطف به فرمایشات نغز شما اضافه میکنیم که کشورهای مورد اشاره مانند روباهی هستند که در شب تاریک دم خود را به شتر نری قوی هیکل بزرگی گره محکم زده اند تا این شتر روی زمین نشسته روباه هم آسایشی نسبی دارد وای از روز و ساعتی که این شتر برخیزد وبا سرعت از ترس روباه رم کرده بدود...............
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۱۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
مخاطب گرامی با تشکر از صبوری شما، لطفا در هنگام ارسال نظرات خود، گزینه ارسال را فقط یک بار فشار دهید و مطمئن باشید نظر شما ارسال و بررسی خواهد شد. بدیهی است ارسال چندباره نظرات موجب تعویق در انتشار آن‌ها می‌شود.
آخرین اخبار