بتلفیلد ۵ به مناسبت هالووین به کاربران هدیه می‌ دهد

کاربران عنوان Battlefield 5 می‌ توانند به صورت رایگان از چند ویژگی جدید به عنوان هدیه هالووین برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مانند بازی‌های دیگر، عنوان Battlefield V نیز قرار است از یک سری بروزرسانی‌های جدید به مناسبت جشن هالووین برخوردار شود. به دنبال این بروزرسانی افرادی که توسط پلتفرم‌های مختلف وارد حساب کاربری خود در بازی شوند می‌توانند از لباس مخصوص Dead of Night برخوردار شوند.

در کنار این پوشش طراحی Splattered برای اسلحه‌های Sturmgewehr 1-5، Tromboncino، KE7، و Gewehr M95/30 عرضه شده است. این طراحی‌ها و پوشش‌ها برای تمامی کاربران بازی بتلفیلد ۵ به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. طراحی جدید اسلحه‌ها شکل خون‌آلودی به خود دارند تا کاربران حس ترسناک هالووین را به خود بگیرند. 

تاریخ عرضه بتلفیلد جدید


بیشتر بخوانید


تاریخ عرضه بتلفیلد جدید

حساب کاربری بتلفیلد ۵ در توئیتر نوشت: "به جای دریافت شکلات و شیرینی، شما در این هالووین می‌توانید از لباس Dead of Night و چند پوشش دیگر به عنوان هدیه ورود به حسابتان استفاده کنید. این قابلیت‌ها تا تاریخ ۴ نوامبر قابل استفاده خواهند بود". همان‌طور که در پست توئیتری بازی مورد نظر آمده، کاربران تا تاریخ ۴ نوامبر فرصت دارند از این هدایا برخوردار شوند.

نکته مثبت این بسته‌های جدید آن است که کاربران نیازی به پرداخت هزینه برای دریافت آن‌ها ندارند و می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه باید اظهار داشت که شرکت EA Play نسخه‌ای از بازی مذکور را تحت عنوان Battlefield V Defenitive Edition منتشر کرده که تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده طی ۲ سال گذشته را در خود جای می‌دهد.

این عنوان در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. گفتنی است؛ طبق اطلاعات به دست آمده نسخه بعدی سری بازی‌های بتلفیلد در مرحله ساخت قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شود. بازی‌های اخیر سری بتلفیلد روایت‌گر دوران جنگ‌های جهانی بوده‌اند در حالی که آخرین عنوانی که جنگ‌هایی را در دوران امروزی روایت می‌کرد Battlefield Hardline بود. از این رو انتظار می‌رود شرکت سازنده باری دیگر روایت داستان‌های خود را به تاریخ امروزی نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار