کشف انبار‌های تسلیحاتی داعش در شمال عراق به وسیله پهپاد

الحشدالشعبی عراق اعلام کرد با استفاده از پهپاد‌های اطلاعاتی چند انبار تسلیحاتی متعلق به تروریست‌های داعش را کشف کرده‌ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المعلومه، «علی الحسینی» مسئول رسانه‌ای محور شمال الحشدالشعبی، امروز (شنبه) اعلام کرد که نیروهای این سازمان چند انبار تسلیحاتی متعلق به تروریست‌های داعش در شمال کشور را به وسیله پهپاد‌های اطلاعاتی شناسایی کرده‌اند.

او افزود: یگان‌های مستقر در استان‌های دیاله، کرکوک و صلاح الدین در عملیات‌های نظامی ویژه خود در مناطق بلند، دره‌ها و مزارع کشاورزی که دارای سختی‌های جغرافیایی است از پهپاد برای شناسایی اهداف، رصد و پیگیری هر تحرک مشکوکی از سوی عناصر باقی مانده هسته‌های خاموش داعش استفاده می‌کنند.

الحسینی گفت: به وسیله این پهپاد‌ها ده‌ها انبار تسلیحاتی محرمانه داعش کشف شد.

او اعلام کرد: پهپاد‌ها به سلاح‌های فعال در عملیات‌های نظامی اخیر نیرو‌های الحشدالشعبی تبدیل شده است و تلاش‌های تروریست‌ها برای نفوذ یا فرار را ناکام کرده است.

مسئول رسانه‌ای الحشدالشعبی تاکید کرد که گروه تروریستی داعش پس از شکست‌های اخیر در تمامی استان‌ها و هلاکت سرکرده‌های باقی مانده آن بسیار ضعیف شده است.

سازمان امنیت ملی عراق نیز دیروز (جمعه) اعلام کرد که بر اساس اطلاعات محرمانه و پیگیری‌های میدانی، نیرو‌های سازمان امنیت ملی عراق در استان نینوی موفق شدند که ۱۰ نفر از عناصر هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش را با موافقت دستگاه قضایی دستگیر کنند. تروریست‌های دستگیر شده از استان‌های مختلف عراق هستند و برنامه آن‌ها جذب نیرو برای داعش در نقاط مختلف عراق بوده است. آن‌ها همچنین در حملات متعدد علیه نیرو‌های امنیتی در استان‌های مختلف عراق فعال بوده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار