تقی زاده: دارایی‌های استقلال و پرسپولیس بیشتر از بدهی هایشان است

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره دارایی‌های سرخابی‌های پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با این مراسم بیان کرد: با توجه به تقاضای بازنشستگی از سوی رضا گل محمدی (مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان تهران) و اینکه از تاریخ ۱ آبان ماه امسال زمان بازنشستگی او شروع می‌شد، وزیر ورزش نیاز داشت تا کسی را به عنوان مدیر انتخاب کند که در این بین از نصرالله پریچهره نفر برتر وزارت ورزش و جوانان، که مسئولیت قبلی او مدیر کلی استان مازندران بود استفاده شد. ان شاءالله تا ۱ ماه آینده حکم مدیر کلی او صادر می‌شود و پریچهره از همین امروز کار خود را شروع می‌کند.

وی در رابطه با فضا و شرایط نا مناسب باشگاه‌های دولتی از جمله استقلال و پرسپولیس اظهار کرد:این موضوع در حوزه من نیست و فقط بخش واگذاری این ۲ شرکت بزرگ فرهنگی ورزشی به بخش خصوصی از مسئولیت‌های مستقیم بنده می‌باشد. من و شخص وزیر پیگیری‌های شبانه روزی بسیاری برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی داشته ایم و باید این خبر را بدهم که این ۲ باشگاه تا آخرپاییز از طریق فرابورس به مردم و شرکت‌های خصوصی واگذار می‌شوند.

تقی زاده درباره ارائه این ۲ باشگاه در فرابورس ادامه داد:خوشبختانه دارائی این دو باشگاه خیلی بیشتر از بدهی و مطالباتی است که آن‌ها دارند و مشکلی برای خصوصی سازی آن‌ها به وجود نمی‌آورد.

وی در پایان راجع به تشکیل جلسه وزارت ورزش در فضای بسته و حضور ۱۰۰ نفری اعضا خاطر نشان کرد: قرار بود که شیوه نامه‌ها رعایت شود، اما دوستان بدون دعوت تشریف آوردند که متاسفانه نتوانستیم شیوه نامه‌ها را رعایت کنیم. همه کسانی که آمده بودند از دوستان سازمانی هستند و باید از ورود آن‌ها جلوگیری می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار