در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نتایج آزمون مشاوران قوه قضائیه یک ماه دیگر اعلام می‌شود

معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه از اعلام نتایج آزمون مشاوران خانواده مرکز وکلا تا یک ماه آینده خبر داد.

محسن ابراهیمی معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نتایج آزمون مشاوران اظهار کرد: نتایج این آزمون کمتر از یک ماه دیگر از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت آزمون مشاوران گفت: ظرفیت این آزمون بالاست و مشکلی از این جهت نداریم، اما حدودا هزار نفر از پذیرفته شدگان جذب می‌شوند و طبق دستورالعمل باید دو برابر این تعداد به مصاحبه دعوت شوند.

 معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه  افزود: مصاحبه یک مرحله‌ای است، اما شامل بخش‌های متعددی همچون علمی و مهارتی، مهارت حرفه‌ای داوطلبان و انجام تست شخصیت است.

ابراهیمی بیان کرد: در حال حاضر کارآموزی افرادی که سال گذشته قبول شده اند انجام می‌شود و بعد از دوره کارآموزی کارگاه علمی تخصصی برای صدور پروانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره کارآموزی ۶۰ روزه است؛ کلیه کارآموزان با هماهنگی واحد مشاوره دادگستری استان‌های کشور به مراجع قضایی و دادگاه‌های خانواده فرستاده می‌شوند و طبق شیوه نامه باید از ۳۰ پرونده خانواده و طلاق گزارش  تهیه کنند و تحویل مراجع مشاوره استانی دهند.

 معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه تصریح کرد: اولین سال فعالیت رسمی مشاوران مرکز خانواده قوه قضاییه برگزار شد و تاکنون کارآموزی هزار نفر به پایان رسیده است، این آزمون نوید دهنده اشتغال هزار نفر دیگر است که تا پایان سال دو سوم جذب مشاوران خانواده تکمیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
اصلا مصاحبه برای چی ؟
وقتی من معدلم توی کارشناسی و کارشناسی ارشد بالا است پس می تونم وکیل خوبی بشوم
ول کنین این مصاحبه ها رو جوون هر کی دوستش دارید مثلا من خیلی استرس می گیرم نفسم بند می اید موقع امتحاناتان حالا مصاحبه هم همین جوره احتمالا به یقین من رو رد میکنن فقط به همین دلیل استرس و اضطراب
آخرین اخبار