مهار کرونا ویروس در گروی مشارکت عمومی و همکاری‌های بین بخشی

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: برای کنترل کرونا به مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین بخشی نیاز داریم، در غیر اینصورت همچنان با این بیماری درکیر خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول ضمن گلایه از بی توجهی مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: برخی اصناف و مراکز ارائه دهنده خدمات خصوصی نیز در زمینه اجرای قوانین بهداشتی مقابله با بیماری کرونا همکاری ندارند.

او افزود: دستگاه‌های متولی سلامت از جمله مرکز بهداشت دزفول به صورت مداوم و با تلاش‌های شبانه روزی در حال مقابله با بحران کووید ۱۹ هستند، اما مهار این بیماری بدون مشارکت مردم و نهاد‌های دولتی و خصوصی به نتیجه نمی‌رسد.

پور آیین اظهار داشت: برای کنترل بیماری کرونا ویروس و جلوگیری از ابتلای به آن و کاهش مرگ و میر نیاز به همدلی و همیاری اقشار مختلف جامعه و همکاری ادارات، صنایع و شرکت‌های دولتی و خصوصی در اجرای کامل ضوابط بهداشتی داریم، بنابراین رعایت توصیه‌های همیشگی مانند زدن ماسک از خانه تا خانه، رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از تردد‌های غیر ضروری و خودداری از شرکت در دورهمی‌ها همچنان بهترین و موثرترین راهکار‌های مقابله با همه گیری کرونا ویروس محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.