فرماندار جوانرود گفت : با توجه به شیوع بالای کرونا در جوانرود، این شهرستان از امروز، سوم آبان‌ماه به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود از قرنطینه این شهرستان با توجه به شیوع بالای کرونا به مدت ۱۴ روز خبر داد.

او با بیان اینکه طرح زوج و فرد از امروز سوم آبان اجرا می‌شود، گفت : ساماندهی دستفروشان و ماشین‌های میوه فروش، تشدید بازرسی بانک‌ها، ادارات، پست بانک‌ها با دستگاه‌های متخلف، تعطیل مغازه‌های سطح شهر از ساعت هشت شب به بعد از امروز ۳ آبان‌ماه، تعطیلی اماکن ورزشی از امروز به مدت ۱۴ روز، تعطیلی کلاس‌های زبان و موسیقی به طور کامل و پرهیز از هرگونه اجتماعات که در صورت رعایت نکردن متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند.

فرماندار جوانرود افزود: تعطیلی نماز‌های جمعه، جماعات و تمامی مراسمات مذهبی که متاسفانه عده‌ای هنوز در این زمینه کم کاری می‌کنند، به‌خصوص در روستا‌ها که نماز جمعه و جماعات برگزار می‌شود که در این زمینه با شورای اهل سنت استان هماهنگی خواهد شد و کسانی که از این تصمیمات پیروی نکنند به دادگاه روحانیت معرفی خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.