رحمتی: فدراسیون فوتبال در این روز‌های کرونایی باید در کنار باشگاه‌ها باشد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: در این شرایط کرونایی اگر قرار است مسابقات لیگ فوتبال برگزار شود، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در کنار باشگاه‌ها باشند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در این روز‌ها چه پیش بینی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌کند، اظهار داشت: ما نباید برای برگزاری لیگ پیش بینی‌های لازم را انجام دهیم و این موضوع جزو وظایف سازمان لیگ است. ما می‌توانیم پیشنهاد دهیم اگر قرار است بازی‌های لیگ برگزار شود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در کنار تیم‌ها باشند. قوانینی که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعیین شده برای باشگاه‌ها هزینه اضافی داشته است.

او ادامه داد: برای تعطیلی لیگ یک برنامه بلند مدت نیاز است، اینکه بگوییم یک هفته دیرتر لیگ را آغاز می‌کنیم فکر نمی‌کنم تاثیری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشد. با یک برنامه بلند مدت و ایجاد قرنطینه می‌توانیم کار‌های لازم برای شکست دادن کرونا را انجام دهیم. این شکل از برنامه ریزی برای سازمان لیگ وجه خوبی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار