با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند

موسسه اینتربرند مانند سال های قبل باارزش ترین برندهای جهان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه اینتربرند که همه ساله اقدام به معرفی باارزش‌ترین برند‌های جهان می‌کند امسال نیز برترین برند‌های سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است. این رتبه بندی در مقایسه با سال گذشته یک تغییر را نشان می‌دهد که براساس آن اپل با ارزش تقریبی ۳۲۳ میلیون دلار در جایگاه نخست و آمازون و مایکروسافت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید


در این رتبه بندی گوگل با دو پله سقوط و کاهش ۱ درصدی، ارزش کمی بیش از ۱۶۵ میلیون دلار را نشان می‌دهد، مایکروسافت با پیشی گرفتن از گوگل، با رشد ۵۳ درصدی ارزش ۱۶۶ میلیون دلار را از آن خود کرده است. آمازون با صعود به رتبه دوم ارزش ۲۰۰ میلیون دلاری و رشد سالیانه ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند

برند‌های فناوری برتر نیز در این رتبه بندی سامسونگ در جایگاه پنجم، اینتل در جایگاه دوازدهم، فیسبوک در جایگاه سیزدهم و اینستاگرام در جایگاه نوزدهم قرار گرفته اند.

 باید به خاطر داشت که این رتبه بندی، نشان دهنده ارزش یک شرکت نیست بلکه فقط ارزش مارک و برند آن است، به عنوان مثال ارزش بازار اپل کمی بیش از ۲ تریلیون دلار است که در مقابل ارزش برند آن ۳۲۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار