خدمات اشتراک تعویض خودرو برای مشتریان ولوو به ۴ ماه رسید

شرکت ولوو اعلام کرد که امکان تعویض خودرو‌های این شرکت از ۱۲ ماه به ۴ ماه کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ولوو اعلام کرد که مشتریان می‌توانند به جای ۱۲ ماه اشتراک اولیه، پس از ۴ ماه از خدمات Care by Volvo استفاده کنند. این شرکت می‌گوید که مشتریان فقط در طول هر مبادله وسایل نقلیه جدید دریافت می‌کنند. شرکت وولو نمایندگی‌های جدیدی به نمایندگی‌های قبلی خود اضافه می‌کند.

سرویس اشتراک Volvo Care by Volvo برای طرفداران ماشین که دوست دارند هر چند ماه یک ماشین جدید داشته باشند، جذابیت بیشتری دارد. اکنون این خودروساز به مشترکین سرویس خود اجازه می‌دهد تا هر چهار ماه یکبار وسایل نقلیه خود را تعویض کنند؛ بنابراین اگر خریدار با XC40 رانندگی خود را شروع کند و چهار ماه بعد تصمیم بگیرد که با یک سدان S60 سفر دریایی کند، می‌تواند این کار را انجام دهد. همچنین مشتریان می‌توانند پس از چهار ماه خدمات را لغو کنند.


بیشتر بخوانید:


جدول زمانی کوتاه‌تر می‌تواند مشتریان بیشتری را به این سرویس جلب کند، به خصوص در مناطقی که ممکن است یک سدان در تابستان خوب باشد، اما در فصل زمستان مشتری می‌خواهد SUV قوی‌تر باشد. اگرچه، هر چهار وسیله نقلیه موجود در سرویس مجهز به چهار چرخ محرک هستند.

خدمات پس از فروش برای مشتریان ولوو به چهار ماه رسید

سرویس Care شرکت ولوو خدمات اشتراک خودروساز است. نرخ ماهانه این اشتراک شامل وسیله نقلیه، نگهداری و بیمه می‌شود. استقبال از این طرح بسیار زیاد بوده و شرکت را تحت فشار قرار داده و همین امر موجب تاخیر در سرویس دهی شد.

حتی با وجود جدول زمانی نسبتاً سریع مبادله، ولوو به Car and Driver گفت که مشتریان توسط ولوو همیشه یک وسیله نقلیه جدید دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار