پیام‌های دریافتی در چهارم آبان؛

از گلایه مشتریان سایپا و ایران‌خودرو از روند تحویل خودرو تا وضع نامناسب گلزار شهدا در روستای چغارچوئیه شهرستان بافت

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۴ آبان، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهارم آبان، در ادامه قابل مشاهده است.

 


اینجانب حواله مهرماه ساینا شرکت سایپا را دارم که طبق قرارداد شرکت باید تا هفته آخر مهرماه دعوت‌نامه تکمیل وجه صادر می‌نمود و قیمت خودرو را طبق تاریخ مندرج در قرارداد یعنی مهرماه محاسبه می‌کرد. اما شرکت سایپا در مهرماه دعوت‌نامه تکمیل وجه صادر نکرده است، اکنون در آبان ماه که قیمت خودرو نسبت به مهرماه افزایش داشته، دعوت‌نامه صادر می‌کند و خودرو را با قیمت آبان ماه حساب می‌کند، یعنی غش در معامله و گران‌فروشی. خواهشمند جهت جلوگیری از پایمال شدن حقوق ما، این موضوع را پیگیری کنید.


 

سلام خدمت زحمت کشان شهروند خبرنگار. یه سؤال از مسئولین دارم. چرا وقتی بچه هامون مدرسه نمیرن چرا مدارس شرط ثبت‌نام دانش آموزان را پرداخت مشارکت به مدارس اعلام کردن... این پول‌ها کجا میره. من از کرمانشاه بهتان پیام دادم دویست هزار تومان بابت مشارکت دادم.


 

در خصوص هزینه نقل‌وانتقال مسکن مهر پردیس. قبلاً شرکت عمران، یک میلیون تومان به‌عنوان هزینه ثبت نقل‌وانتقال دریافت می‌کرد قبل از عید امسال بدون هیچ پشتوانه قانونی، بیست میلیون تومان به این مبلغ اضافه کرد و مبلغ بیست و یک میلیون تومان دریافت می‌کرد. عده‌ای به دیوان عدالت اداری شکایت بردند و رسانه‌ها اعلام کردند که دیوان عدالت هم حکم به غیرقانونی بودن این عمل داده. اما از اول ابان ماه دوباره دارند همان مبلغ بیست و یک میلیون تومان رو دریافت می‌کنند. لطفاً پیگیری کنید.


 

کلاه‌برداری پیج رسمی اینستاگرام برند معروف شوینده موضوع از این قرار است ادمین صفحه برای دنبال کنندگان دایرکت فرستاده و آن‌ها را تشویق به پرداخت مبلغ ۲۰۰۰۰ ریال جهت دریافت ۱۰ شانس طلایی قرعه‌کشی می‌کند و لینک درگاه پرداخت بانک ملت می‌فرستد و بقیه ماجرا...



با عرض سلام وقت بخیر خدمت شما با توجه به قانون قیمت‌گذاری شورای رقابت که قیمت خودرو هر سه ماه یک‌بار تغییر می‌کند، اما حالا با توجه به این قیمت خودرو در مهرماه مشخص بوده و حواله داران به این قیمت تکمیل وجه کرده‌اند لذا قیمت‌ها باید در آبان و آذر نیز به قیمت مهرماه باشد لازم به ذکر است که شرکت ایران‌خودرو برای کارکنان خود حواله آبان و آذر را با قیمت قبل صادر کرده است اکنون ما حواله دارانی که نزدیک به یک سال انتظار کشیده‌ایم در صورت افزایش مجدد قیمت‌ها مجبور به انصراف خواهیم لذا از شما استدعا دارم پیگیر خواسته ما حواله داران آبان وآذر باشید با تشکر از شما.



سلام. لطفاً پیگیر کار ثبت‌نام کنندگان خودرو باشید همه ثبت‌نام کنندگان نه فقط آبان و آذر از مجلس و دولت و قوه قضاییه که یک‌ساله منتظر دریافت یک ماشین هستند برای مصرفشانند، ولی هر ماه یک قیمت میشه و امکان تکمیل وجه ندارند و مجبور به انصراف می‌شوند.


 

کنکور نظام قدیم رو فقط برای یک سال دیگه تمدید کنید. لطفاً. کنکور۹۹شرایط نرمالی نداشت. تغییر نظام برای ما ممکن نیست. لطفاً به خاطر مشکلات پیش آمده به خاطر بیماری کووید ۱۹ باری دیگر و به عنوان آخرین بار کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید.



چند وقت پیش قرار بود بلیت هواپیما گران شود، ولی با مخالفت مسئولین مربوطه روبه‌رو شد و گفتند که شرکت‌های هواپیمایی حق گران کردن ندارند، ولی متأسفانه بلیت با افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی روبه رو شده برای مثال من محل زندگی‌ام تهران و محل کارم زاهدانه بلیت قبل از گران کردن ۲۴۰ بوده، ولی الآن شده ۵۳۰ من در ماه دو بار باید برم و برگردم و نمیتونم با اتوبوس سفر کنم و با این قیمت‌ها مجبورم با این هزینه‌ها هزینه سفر دو برابر بدم ازتان خواهش می‌کنم پیگیری کنید ممنونم.


 

سلام وضعیت گلزار مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس روستای چغارچوئیه شهرستان بافت که متأسفانه در حال تخریب شدن است و مسولین بعد از گذشت ۴۱سال از انقلاب و مراجعات مکرر و نامه‌نگاری خانواده شهدا متأسفانه هیچ اقدامی نکردند بنده به عنوان بسیجی و برادر شهید می‌گویم لطفاپیگیری شود.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوییک تکمیل وجه مرداد 27
۱۴:۴۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
سه ماه گذشته هنوز ماشین رو فاکتور نکردن چرا کسی به داد مردم نمی‌رسه خواهش میکنم پیگیر ی کنید
آخرین اخبار