سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مهد کودک بشیر که زیر نظر حوزه علمیه الزهرا (س) مدیریت می‌شود، مکانی مناسب برای رشد خلاقیت و اندیشه‌های کودکان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مهدکودک بشیر که زیر نظر حوزه علمیه الزهرا (س) این شهرستان فعالیت دارد، در مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ متر با زیربنایی ۸۸۰ متر با کمک خیرین ساخته شده است.

او با بیان ینکه این مهدکودک از طراحی، نورپردازی و چیدمانی متفاوت با سایر مهد‌های کودک برخوردار است، افزود: امکانات جدید و نو که برای آموزش کودکان و نونهالان در سراسر کشور استفاده می‌شود در این مهد بکار رفته تا فضایی متفاوت جهت تعلیم و تربیت در اختیار کودکان قرار گیرد.

فرهمندپور با بیان اینکه در جوامع مدرن امروزی به دلیل مشغله خانواده‌ها بخش اعظمی از تربیت فرزندان که نقش موثری در آینده کودک و جامعه دارد، به عهده مربیان مهد است، اظهار داشت: از این رو با توسعه امکانات و فضا‌های مهدکودک‌ها باید به این امر مهم کمک کرد، همچنین با فضاسازی‌های اسلامی و متناسب با جوامع امروزی می‌توان گام‌های موثری در جهت رشد فکر، خلاقیت و اندیشه‌های کودکان برداشت.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: از شهروندان نیز دعوت می‌شود تا پس از آغاز فعالیت مراکز آموزشی بصورت عادی، از مهدکودک بشیر که در نوع خود بی نظیر است بازدید نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.