قدردانی پوتین از ترامپ به دلیل ممانعت از حملات تروریستی به روسیه

رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد اطلاعات دریافتی از واشنگتن مانع حملات تروریستی در مسکو شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد اطلاعات دریافت شده از آمریکا به کشورش کمک کرده تا چندین مرتبه از حملات تروریستی جلوگیری کند.

پوتین در این باره اعلام کرد علیرغم تناقضات موجود، همچنان همکاری میان روسیه و اطلاعات آمریکا ادامه دارد.

این مقام ارشد روس همچنین از «دونالد ترامپ» همتای آمریکاییش، به دلیل ارائه این اطلاعات تشکر و قدردانی کرد.

پوتین همچنین افزود روسیه نیز به دفعات کمک‌هایی به آمریکا رسانده است و: «این همکاری دو سویه بوده و از آن بسیار خرسندیم.»

این اظهارات پوتین درحالی مطرح شده که دو طرف بار‌ها یکدیگر را به مداخله در امور داخلی کشورشان متهم کرده‌اند. به طور مثال، هفته گذشته دادگستری آمریکا بدون ارائه هیچ سندی مدعی شد ۶ مامور دستگاه اطلاعاتی نظامی روسیه به جرم «حملات سایبری جهانی» متهم شناخته شدند.

از طرفی آمریکا بار‌ها روسیه را متهم به مداخله در انتخابات کشورش کرده است. برای مثال، به تازگی «کریستوفر رای» رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی)، در ادعایی پیرامون موضوع امنیت انتخابات کشورش، مدعی شد: «دو کشور ایران و روسیه در تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ هستند.»

در مقابل نیز «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین، در واکنش به اتهام زنی جدید واشنگتن علیه روسیه و ایران درباره دخالت در انتخابات آمریکا اعلام کرد: متاسفانه هر روز شاهد سیل دروغ پراکنی و طرح ادعا‌های بی اساس مقامات آمریکایی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قابل توجه امت واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بقول معرف می گه این فراعنه برده داران جهانخواران شرکای قدیمی استعمارگران جهان اگه گوشت همو بخورن با سیاست و جر و دعوای زرگری دروغین استخون همو دور نمی ندازن آخرش خیانتکار رسوای هر دو عالم می شود . امت مومنین جهان اسلام ناب محمدی ص بدانید و آگاه باشید که تنها راه برون رفت از تمامی مشکلات بوجود آمده توسط فتنه گران و توطعه گریهای فراعنه شرق غرب عالم اتحاد و یکپارچگی همدلانه و برادرانه قرآنی میان یکدیگر است نگذارید که این فراعنه از شما به عنوان ابزار و عروسکهای خیمه شبازی سوء استفاده کنند و به ریشتان بخندند و بازیتان دهند برای مقاصد چپاولگرانه و رفاه و امنیت خودشان .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار