جهاد اسلامی فلسطین در سالروز ترور موسس این جنبش تاکید کرد هرگز گزینه‌های شکست‌خورده سازش را به رسمیت نخواهد شناخت و به مقاومت پایبند خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) در ۲۵ سالگرد ترور و به شهادت رسیدن «فتحی شقاقی» موسس این جنبش، بیانیه‌ای صادر کرد.

این جنبش تاکید کرد که راهی که شهید شقاقی پایه ریزی کرد را ادامه می‌دهد و هرگز تمامیت فلسطین و محوریت داشتن آن در مبارزات که از مبدا ایمان، آگاهی و انقلاب سرچشمه گرفته است تا آزادی تمامی فلسطین از لوث وجود اشغالگران دست نخواهند کشید.

در این بیانیه آمده است: فتحی شقاقی شهید شد، اما مبارزه همانطور که می‌خواست ادامه پیدا کرده است و پروژه مقاومت و جهاد به کابوسی تبدیل شده است که صهیونیست را تعقیب می‌کند و به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که ثبات داشته باشند.

جهاد اسلامی تاکید کرد: سالروز شهادت فتحی شقاقی به مناسبتی برای تجدید میثاق در پایبندی به مقاومت تبدیل شده است و روحیه پایداری و اراده به تداوم مبارزه با دشمن صهیونیست تا بیرون راندن آن از سراسر فلسطین را در جان تمامی آزادگان تقویت می‌کند.

در این بیانیه آمده است: امسال در سالگرد ترور موسس جنبش جهاد اسلامی که شعار محوریت مسئله فلسطین را در سراسر زندگی و اقداماتش اجرایی کرد، شاهد دست کشیدن رژیم‌های عربی از فلسطین به عنوان مسئله‌ای مرکزی هستیم.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: مقاومت در تمامی ابعاد آن و در سراسر فلسطین تنها گزینه ما برای بیرون راندن اشغالگران است و گزینه‌های شکست خورده سازش که مسئله فلسطین را ضایع و به دشمن وجهه قانونی می‌بخشد را به رسمیت نمی‌شناسیم و آن را نمی‌پذیریم.

این جنبش افزود: تعجیل کشور‌ها برای عادی سازی روابط و ایجاد روابط مشکوک با دشمن صهیونیست تنها به پایداری ما و تمسک به مسئله عادلانه ما می‌افزاید و هرگز فلسطین را از مرکزیت مسائل ما خارج نخواهد کرد. مطمئن هستیم که ملت‌های آزاده که عشق به فلسطین را در دل خود زنده نگه داشته‌اند هرگز خیانت‌های این کشور‌ها و فروختن فلسطین به بهایی بسیار اندک را قبول نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: گذشت یک ربع قرن از شهادت اندیشمند و موسس جهاد اسلامی، صحت و درستی رویکرد گسترده مقاومت و جهاد و میزان توجه و تجمع مردمی از سوی آزادگان سراسر جهان به مقاومت را برای همه آشکار کرد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود ضمن تقدیر و تمجید از اسیران فلسطینی به ویژه اسیر اعتصاب غذا کرده، تاکید کرد که شب هر چقدر طولانی باشد نور صبح افق را روشنایی می‌بخشد و تمامی اسیران به زودی آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار